تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

رویکرد تکاملی به بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی متشکل از سه برهه زمانی متمایز است که در بخش های بعدی به این سه بعد اشاره می گردد. اولین رویکردها و پیشنهادات در این خصوص از طرف بری در دهه 1970 ارائه شدند. وی در حالی که در حوزه بازاریابی داخلی خدمات کار میکرد ایده هایش را به این صورت توسعه داده از آنجا که انسان ها وسیله عمده ارائه خدمات هستند، احتمالا عملکرد آنها تاثیر قابل توجهی بر جذب، نگهداری و مهاجرت مشتریان و توفیق آنها در سازمان خواهد داشت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.