فرهنگ (اعتقادات مذهبی، فرهنگ مصرف ، آداب و رسوم) فرهنگ جامعه و منطقه هیچ گونه تضادی با تولید و پخش محصولات ندارد. ساختار بازار نوع بازار محصولات خود را (انحصاری، رقابتی ، بین المللی و ..) مشخص کنید . نوع بازار رقابتیآیا به بازار جهانی وصادرات فکر می کنید؟ برنامه شما برای ورود به بازار جهانی چیست؟ اگر بتوان کیفیت محصولات خود را در سطح بین الملل بالا برد می توان محصولات را در خارج از کشور هم توزیع کرد. تکنولوژی تولید تکنولوژی مورد نظر برای کسب و کار در دسترس است و هزینه تهیه آن کم است . تکنولوژی ...