تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

اصول بازاریابی

15 اسلاید یک مجموعه از سازمانهای وابسته به یکدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف. تصمیمات کانالنتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی در بر گیرنده الزامات بلند مدتکارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف فراهم کردن واسطه ها تماسها تجربه هاتخصص متناسب با عملیاتتناسب موجودی و تقاضا   ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.