تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391   پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم‌نیا و فاطمی 1391 دارای 21 گویه می‌باشد. موضوع ارزش برند،‌به عنوان یکی از موضوعات مهم برای مدیران بازاریابی در دهه 1990 بوده است. اندازه گیری و مدیریت ارزش برند نیز موضوعی است که به طور مداوم در ادبیات بازاریابی مطرح شده است(کیم و کیم، 2005). همچون دیگر دارایی‌های غیرملموس، ارزش ویژه برند نیز می‌تواند به ابزاری قدرتمند در بازار رقابتی تبدیل گردد(ژو و چن، 2010). ارزش ویژه برند شامل دارایی&zwn ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.