تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی 33اسلاید عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه — پیامهای اطلاعاتی: — مطلع کردن در مورد محصول جدید — آخرین تغییرات — کاربرد جدید — تغییر قیمت — تصحیح سوء تفاهمات — کاهش نگرانی — پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود — تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد — اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.