تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پروژه درس بازاریابی مقطع کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی استراتژی 5m در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی‌کالا به عنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی فارسی زبان دنیا با ماموریت نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالای دیجیتال، با برخورداری از طیف گسترده ای از مخاطب و بیش از 300 هزار بازدیدکننده منحصر به فرد در روز و قرار گرفتن در بین12 وبسایت پربازدید جهان بر اساس رنکینگ الکسا در ایران می‌باشد. یشرفت چشمگیر و روزافزون فناوری‏‌های اطلاعاتی و ارتباطی در دهه‌های اخیر، بسیاری از الگوهای اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی و شیوه‏‏‌های زندگی امروزی را دگرگون کرده اس ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.