تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود پاورپوینت درس بیست و یکم تفکر و سواد رسانه ای ( من از رسانه ها هوشمندانه استفاده میکنم)

دانلود پاورپوینت درس بیست و یکم تفکر و سواد رسانه ای - من از رسانه ها هوشمندانه استفاده میکنم درس 21 : من از رسانه ها هوشمندانه استفاده میکنم تعداد اسلاید : 15 اسلاید       قسمتی از اسلاید: امروزه ما گریزی از رویارویی با رسانه‌ها و پیام‌های رسانه‌ای نداریم. فناوری‌های نوین ارتباطی وضعیتی را فراهم ساخته‌اند که افراد در کمترین زمان با کمترین هزینه، پیام‌های تولیدی خود را به صورت جهانی انتشار می‌دهند؛ این امر ما را با پدیده‌ا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.