
تأثیر ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر وظایف بازاریابی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد. چکیده با ظهور روش های نوین تبلیغاتی در حدود 70 سال پیش، کارشناسان این حرفه متوجه تأثیرات مستقیم آن در جامعه شدند؛ تأثیراتی که تصاویر روزنامه ها همه روزه آن را در ذهن مردم ایجاد می کردند. امروزه این تصاویر می توانند روی صفحه نمایش یک کامپیوتر ظاهر گردند و حتی به شکلی زنده، به صورت متحرک و به همراه صدا نمایش داده شوند. اینترنت به عنوان بزرگترین شبکه کامپیوتری جهان، بر اساس عرف دسترس آزادانه به ...