
پاورپوینت نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده فروشان 27اسلاید چکیده ´ارزش ویژه نشان تجاری یکی از دارایی هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند وهم وفاداری مشتریان را به دنبال خواهد داشت. ´هدف اصلی در این پژوهش بررسی این نکته است که آیا ابعاد ارزش ویژه نشان تجاری بر شاخص های عملکردی شرکت از قبیل فروش وسودآوری تأثیرگذار است؟ ´جامعه آماری در این پژوهش کلیه تعویض روغنی ها و نمایندگی های فروش در مناطق 22 گانه شهر تهران که محصولات نفت سپاهان ...