![](http://maghaletop.sellfile.ir/prod-images/2029760.jpg)
پاورپوینت غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر 30اسلاید برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا فرایند مدیریتی ایجاد و حفظ یک تناسب ماندنی و پایدار میان اهداف و توانایی ها و منابع سازمان از یک طرف و فرصتها ی در حال تغییر بازار از طرف دیگر. هدف برنامه ریزی استراتژیک شکل دادن و تغییر شکل فعالیتها و محصولات شرکت ب ه نحوی که امکان دستیابی به سود و رشد هدف محقق گردد. هدف اصلی برنامه ریزی استراتژیک کمک به ...