![](http://filewiki.sellfile.ir/prod-images/2029086.jpg)
شکل یک- عمده ترین شیوه های توسعه ارتباطات: تبلیغات اطلاع رسانی روابط عمومی جوان هیجده ساله ساکن پاریس مشترکات بیشتری با جوانان هیجده ساله ساکن نیویورک دارند تا والدین خودشان. آنها محصولات یکسانی را خریداری می کنند، فیلم های یکسانی را تماشا می کنند، موسیقی یکسانی را گوش داده و نوشابه های یکسانی را می نوشند. ویلیام ردی مدیرعامل کانال تلویزیونی MTV اروپا بخش مهمی از رسانه ها تبلیغ است. بخش مهمی از مغازه ها تبلیغ است. بخش مهمی از دیوارهای شهر تبلیغ است. بخش مهمی از اتوبوس های ش ...