تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود پاورپوینت مدیریت فرآیندها و ارتباط با مشتریان- 99 اسلاید

                بخش اول:   مفاهیم و شناسایی و طبقه بندی فرایندها بخش دوم:   فرآیندها در مدل تعالی سازمانی EFQM بخش سوم:   مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط بامشتریان بخش چهارم:   مشتریان در مدل تعالی سازمانی EFQM   ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.