
23 صفحه اسلاید| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از اسلایدها مفاد منشور اداری اخلاقی ب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع 5. به ارباب رجوع احترام گذاشته و با آنها گشاده رو باشیم. به نظرات و پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده با دید منطقی به آنها توجه کنیم. به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم. سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم به یک ارزش ح ...