خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه 34 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چکیده 3 کلیدواژه: 3 مقدمه . 3 بیان مسئله . 4 مدیریت بازاریابی .. 4 احتیاجات کشورهای در حال توسعه . 6 خواستههای کشورهای در حال توسعه . 6 تقاضاهای کشورهای در حال توسعه . 6 محصولات تولیدی توسط کشورهای در حال توسعه . 6 مبادله کشورهای در حال توسعه . 7 معاملات توسط کشورهای در حال توسعه . 7 وظایف مدیریت بازار در کشورهای در حال توسعه . 9 اهم وظایف مدیریت بازار . 10 تحقیقات بازار 11 استراتژی بازار ...