بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل 26 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چکیده : 3 واژگان کلیدی: 3 مقدمه. 3 سوالات تحقیق.. 4 پیشینه تحقیق.. 5 بیان مسئله. 6 مفاهیم.. 7 بازار 7 انواع بازار 7 بازاریابی. 8 آمیخته بازار P4. 9 عوامل موثر در بازار 9 اصول بازاریابی: 9 چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟ 9 گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی: 10 فرهنگ(Culture) 10 بازاریابی فرهنگی( Marketing Culture) 11 مدیریت بازاریابی فر ...