بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل ( مورد مطالعه : بازاریابی رابطه مند در بین الملل) 24 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چکیده. 3 مقدمه. 4 بیان مسئله. 4 پیشینه تحقیق.. 5 1)اعتماد. 7 2)ایجاد پیوند. 7 3)ارتباطات... 8 4)ارزش مشترک... 8 5)همدلی.. 8 6)رابطه متقابل.. 9 استراتژیهای بازاریابی رابطهمند. 9 1)تعیین خدمات اصلی.. 9 2)برقراری رابطه باب طبع هر مشتری... 10 3)ارائه خدمات جنبی.. 10 4)قیمتگذاری رابطهمند. 10 5)ت ...