تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه جمهوری اسلامی ایران

خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه  ( مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران) 27 صفحه بصورت ورد چکیده 3 واژگان کلیدی: 3 مقدمه. 3 بیان مسئله. 4 پیشینه تحقیق. 5 مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه. 5 ۱) پایین بودن سطح آموزش.. 7 ۲) فضای کسب و کار : 7 ۳) زیرساخت های اطلاعاتی. 7 سیستم ها و فرایندهای نوآوری.. 7 معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور 7 راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه. 8 الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.