بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل مورد مطالعه نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران 18 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چکیده 2 واژگان کلیدی.. 2 مقدمه. 3 تاریخچه مطالعاتی تحقیق.. 3 مبانی نظری تحقیق.. 4 تنوع فرهنگی. 5 دیدگاه های متفاوت فرهنگی. 5 جمعبندی فرایند تنوع فرهنگی. 6 طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران. 6 طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران. 6 اصول سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی. 7 بازار ...