طرح بازاریابی لنت خودرو 19 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب 1- مقدمه. 2 2- تحلیل محیطی موقعیت.. 3 تحلیل محیطی.. 3 محیط خنثی.. 4 محیط رقابت.. 4 محیط شرکت.. 5 تحلیل swot 5 3- بازار هدف.. 8 4- مشکلات و مسائل و فرصت ها 10 5- اهداف بازاریابی.. 12 6- استراتژی بازاریابی.. 13 7- تاکتیک های بازاریابی.. 14 8- اجرا و کنترل. 18 ضمائم. 19 طرح تجاری لنت 1- مقدمه لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی در اتومبیل با درجه ایمنی Grade A یا فوق ایمنی است که این درجه ایمنی ...