
مقدمه: ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است. اکثر شرکت ها از آژانس های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در رابطه با برندشان استفاده می کنند، یا به تیم تبلیغاتی درون شرکت متکی هستند. رسانه هایی که برای انتشار اطلاعات استفاده می شوند شامل تلویزیون، رادیو، سینما، بازی های ویدئویی، اینترنت، ارتباط های تلفنی، بنر، بیلبورد، و رسانه های چاپی مانندروزنامه و مجله می باشد تبلیغ: در لغت در واژه عربی به نام بَلَغَ به معنی ...