تاکید بر کیفیّت کالا در اقتصاد جهانی امروزه کلید دستیابی به شایستگی در عملیّات و فعالیّت ها می باشد. افزایش کیفیّت کالا منجر به افزایش بهره وری و منافع وابسته به آن می گردد. در محیط های پُررقابت امروز کیفیّت یک نکته کلیدی و اساسی است. همراه با یکپارچگی جهانی اقتصاد، مدل های سازمانی جدیدی مانند سازمانهای مجازی، زنجیره های تامین، سازمانهای گسترده و شرکت های چند ملیتی پا به عرصه نهاده و باعث گردیده اند که تئوری های مدیریت کیفیت کالا نیز وارد مراحل جدیدی گردد. به طور کلی، سیستم های مدیریت اطلاعات ...