مقایسه اثر بخشی آموزشی مدیریت خشم و مهارت خودآگاهی بر عزت نفس دانش آموزان شهرکرمانشاه بصورت word در 158 صفحه در 5 فصل چکیده پژوهش حاضر با هدف اثر بخشی آموزش مهارت خودآگاهی و مدیریت خشم بر عزت نفس دانش آموزان پسر سال دوم راهنمایی ناحیه سه شهر کرمانشاه صورت گرفت. جامعه آماری در پژوهش حاضر 395 نفر بودند که بر اساس جدول مورگان 196 نفر را به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب و پس از اجری پرسشنامه عزت نفس 45 نفر از افرادی که دارای کمترین میزان عزت نفس بودند را انتخاب و بصورت تصا ...