تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

رویکردهای متفاوت به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

در حال حاضر بر خلاف گذشته وجود سیستمCRM در سازمان یک مزیت رقابتی محسوب نمی شود بلکه به الزامی تبدیل شده است که بدون آن دستیابی به اهداف کلان سازمان امکان پذیر نخواهد بود. رضایت مشتری نقش کلیدی در سودآوری بیمارستان ها دارد، زیرا انتخاب بیمارستان مطلوب از نظر مشتری بر مبنای پرس و جوهای آنها درباره تجارب دوستان، اعضاء خانواده یا همکاران در مورد این مراقبت های پزشکی است و با توجه به اینکه بخش زیادی از مشتریان از خدمات مراقبت های پزشکی کنونی ناراضی هستند این عدم رضایت باید بوسیله اعمال صحیح مدیریت CR ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.