تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود پروژه بازاریابی معکوس

مقدمه  4 2-2- بازاریابی انبوه در برابر بازاریابی مشتری‌محور5 2 ـ 3 ـ کارایی در برابر کارایی اثربخش7 بازاریابی معکوس چیست 8 گام اول 10 مزایا و دستاوردهای بازاریابی معکوس را می‌توان در موارد ذیل خلاصه نمود  11 گام دوم 12 ▪با متدولوژی بازاریابی معکوس آشناتر شویم 12 مرحله اول - تجزیه‌وتحلیل عملکردی - اقتصادی 12 این فعالیت شامل ۲ بخش است 12 مرحله دوم - آنالیز عملکرد و دمونتاژ مورد 13 مرحله سوم - آنالیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 14 مرحله چهارم - بهبود محصول ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.