تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود دستورالعمل بررسی شکایت مشتری

1- هدف : دریافت ، بررسی و تعیین اقدامات اصلاحی لازم برای رفع موارد شکایت مشتریان 2- محدوده اعتبار : این رویه کلیه موارد شکایت مشتری از دریافت کالای مشتری تا خدمات پس از فروش و آدیت ایدرو را شامل میشود . 3- مسئولیتها : مسئولیت این روش به عهده نماینده مدیریت می باشد . مدیر بازرگانی در دریافت شکایات مشتریان مسئولیت دارد . ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.