تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

بررسی ادراکات مشتریان از اخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتری

چکیــده امروزه سازمانها تحت تأثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت جهانی، دگرگونی‌های ناگهانی، نیاز به حفظ و وفاداری مشتریان خود و وجود منابع محدود و غیره زیر فشارهای زیادی قرار دارند. بنابراین پژوهش حاضر که با هدف بررسی ادراکات مشتریان از اخلاقیات اینترنتی و تعیین اثرات آن بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای استان اردبیل است. جامعه آماری این تحقیق را کلیة مشتریانی تشکیل می‌دهند که تقاضاهای خود را از طریق فضای مجازی از فروشگاههای زنجیره‌ای استان اردبیل که تعداد آنها 45 فروش ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.