![](http://ieshop.sellfile.ir/prod-images/169541.jpg)
امروزه یکی از مباحث جدی در مدیریت، توجه به میزان کارآمدی سازمانهاست. ارائه خدمات بهینه و تلاش در جلب رضایت مشتری که در بحث CRM مطرح است، از مباحث مورد توجه در سیستمهای مدیریتی جهان است. در ایران نیز در این رابطه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی دستورالعملی توجه سازمانهای دولتی را به این مهم جلب نموده است. این پروژه از مدلهای تئوری گرافها استفاده کرده است فهرست پروژه تعیین اهداف و شناخت مسئله تجزیه و تحلیل طرح مدل طراحی الگوریتم تعیین عوامل مؤثر بر اتلاف وقت و..... و.... ...