تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پروژه درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): مدلی برای پیشگیری از اتلاف وقت مشتریان در یک سازمان

امروزه یکی از مباحث جدی در مدیریت، توجه به میزان کارآمدی سازمانهاست. ارائه خدمات بهینه و تلاش در جلب رضایت مشتری که در بحث CRM مطرح است، از مباحث مورد توجه در سیستمهای مدیریتی جهان است. در ایران نیز در این رابطه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی دستورالعملی توجه سازمانهای دولتی را به این مهم جلب نموده است. این پروژه از مدلهای تئوری گرافها استفاده کرده است فهرست پروژه تعیین اهداف و شناخت مسئله تجزیه و تحلیل طرح مدل طراحی الگوریتم تعیین عوامل مؤثر بر اتلاف وقت و..... و.... ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.