
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استفاده از IBC(خدمات بانکداری الکترونیک)با استفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه در محیط فازی(همراه با مطالعه موردی) ورود تکنولوژی اطلاعات و اینترنت به عرصه مبادلات مالی، ضمن تسهیل این مبادلات ، تا حد زیادی از میزان هزینه های مالی کاسته است. به همین دلیل تمام بانکهای بزرگ دنیا به دنبال ورود هرچه سریع تر و جدی تر در بازارهای مبادلات الکترونیکی و ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت به مشتریان خود هستند. هدف از انجام این پژوهش ، شناسایی و رتبه بندی ...