تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

بررسی تاثیر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی آمیخته بازاریابی در بازارهای b2b نوظهور صادراتی(2014)

بررسی تاثیر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی آمیخته بازاریابی در بازارهای b2b نوظهور صادراتی روناد هلم ( a ) و استیفان گریتچ( b ) : استاد بازاریابی استراتژیک صنعتی ، دانشگاه رگنسبرگ آلمان (b) : معاون تحقیقات ، استاد بازاریابی استراتژیک صنعتی ، دانشگاه رگنسبرگ آلمان چکیده درجه و میزان سازگاری و استاندارد سازی برنامه بازاریابی ، در کسب و کار بین المللی بسیار مهم است. با این حال ، یافته های این زمینه تحقیقی مهم و متعاقب آن مفاهیم عملی آن ، متناقض و گیج کننده باقی مانده است. هدف این مقاله ، بررسی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.