تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

کاربرد MCDM در انتخاب بازار

واژه بازار در طول سالیان معانی مختلفی داشته است . بازار در معنای عام خود، مکان فیزیکی خاص است که در آن خریداران و فروشندگان برای تبادل کالا و خدمات دور هم گرد می آیند . از دید یک اقتصاد دان، یک بازار شامل تمام خریداران و فروشندگانی است که در حال داد و ستد کالا یا خدمات خاصی هستند . از نظر یک بازاریاب بازار مجموعه تمام خریداران بالقوه و واقعی است که برای یک کالا وجود دارد، لذا بازار مجموعه ای خریداران صنعت و مجموعه ای ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.