تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

    مدیریت ارتباط با مشتری.. 3 ارتباط.. 7 ارکان اصلی فرایند ارتباطات... 7 انواع ارتباطات... 9 پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری.. 12 تاریخچه CRM.... 12 الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) 12 ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) 13 ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه) 13 انواع مشتریان. 14 تعریف CRM.... 14 اهداف CRM.... 15 ضرورت به کارگیری CRM.... 15 ویژگی‌های کاربردی CRM.... 16 مزایای استفاده ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.