![](http://hoopadshop.sellfile.ir/prod-images/166602.jpg)
چکیده با توجه به اینکه شرکت ها و سازمان ها در ایران رویکرد خود را از محصول به سمت مشتری تغییر داده اند، ایجاد سازوکارهایی که بتواند این رویکرد را پشتیبانی نماید، ضروری به نظر می رسید. یکی از مهم ترین ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. ما در این تحقیق به بررسی میزان تحقق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه بر اساس مدل سوئیفت خواهیم پرداخت که این فرآیند تا چه حد می تواند به پیشبرد اهداف این بانک یاری رساند. سوئیفت به تشریح فرآیند، ساختار سازمانی و فناوری بخش مرتبط با مشتریان در یک موسسه ما ...