تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

قسمت چهارم سری آموزش رایگان استراتژی بازار : استراتژی های مربوط به بازار بالغ

در صورتی که در یک بازار بالغ فعالیت می کنید، از استراتژی های مربوط به این نوع بازار استفاده باید کرد. ویژگی های بازار بالغ: کندی رشد عدم تغییر عدم نوآوری رشد متوقف شده یا کند است و بازار بدون تغییر و نوآوری به فعالیت خود ادامه می دهد. مخاطبان محصول ثابت مانده اند برند ها تغییر زیادی نکرده اند شرکت های بزرگ در بازار حضور دارند دو هدف اصلی در استراتژی های بازار بالغ: 1- رشد حجم خرید : تلاش می کنیم که مشتری از ما بجای یکبار، چند بار و بیشتر بخرد. 2- افزایش وفاداری و ماندگاری مشتری: تلاش می کنیم ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.