تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود مقاله مدیریت بازاریابی:بررسی چگونگی طراحی آمیخته بازاریابی بانک ها

چکیده :   هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر موفقیت در خدمات بانک ها می باشدرای ارضاء نیازها و خواسته های مشتریان بانک، مدیران مجموعه ابزاری در اختیار دارد که به این مجموعه ابزارها ، « آمیخته بازاریابی » گفته می شود. آمیخته بازاریابی نمایانگر فعالیت های اساسی مدیران بازاریابی است.مدیران بازاریابی پس از انتخاب یک بازار هدف، برنامه سیستماتیک برای فروش به مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت تدوین کنند . در عصری که محصولات به صورت فزاینده ای همگن شده اند،کیفیت خدمات ا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.