توضیحات: این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها ارائه شده است. (1392). چکیده: مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در دهه اخیر به پارادایم غالب و مسلط در اداره شرکت ها تبدیل شده است. شرکتهای معتبر جهانی مسئولیت اجتماعی در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود می بینند چرا که اخیرا شرکتها درگیر چالش های جدی ناشی از رقابت بر سر منابع کمیاب شده اند. پژوهش حاضر با مراجعه به منابع در دسترس، ابتدا مسئولیت اجتماعی شرکت و نظریه ها و رویکردهای آن را مورد بررسی قرار داده و سپس تاثیر رعایت ...