نویسندگان: نجات صادقی ، سعادت کامگار
خلاصه مقاله:
در این مقاله متغیرهای کارکردی موتور بر انتقال حرارت نظیر: سرعت موتور، بار و فشار متوسط موثر ترمزی و نسبت تراکم مورد مطالعه قرار گرفت. با افزایش سرعت موتور،ماکزیمم سرعت جریان گازها در نسبت تراکم 20 دربار کامل بیشتر بوده است. با افزایش بار موتور، جریان جرمی کل دارای تغییر اندکی بود و لذا آزمایشات نشان داد ضریب انتقال حرارت جابجایی در داخل موتور مستقل از بار موتور بود. افزایش نسبت تراکم، انتقال حرارت بهسیال خنک کننده را به میزان بسیار اندکی تغیی ...