تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

عناصر فرهنگی عامل کلیدی در توسعه بازاریابانی

افراد فعال در حوزه بازاریابی و بطور کلی تر در حوزه کسب و کار باید همواره مراقب باشند که در فعالیت های خود نقشی که فرهنگ می تواند بر رفتار مصرف کننده ها از خود بر جای بگذارد را نادیده یا کم ارزش نبینند.توسعه درک و دانش، سطح تحمل و پذیرش شما از تفاوت های فرهنگی در موفقیت فعالیت ها و تلاش های شما در اقصی نقاط کشور و همچنین بین قبایل مختلفی که ممکن در یک شهر زندگی کنند از اهمیت بسیار مهم و حتی حیاتی برخوردار می باشد. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.