تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مشتری مداری ( یک مطالعه موردی)

مشتریان، چهار عامل سرعت، صحت، ارزانی و آسانی را در مورد چگونگی دریافت کالا یا خدمت، مهم می دانند. مشتری آنچه را که نیاز دارد درخواست می کند و تمایل دارد که بسیار زود و بدون معطلی به آن دست یابد. او اشتباه را نمی پذیرد و کالا یا خدمت درست و دقیقی را انتظار دارد. مشتری تمایلی به پرداخت بیش از حد معمول ندارد. تمامی این موارد، نمونه هایی از عوامل ایجاد رضایت در مشتری است. اگر تولید کننده تمامی این سه عامل را در ارائه خدمت یا کالای خود مورد توجه قرار دهد، باز هم کافی نیست. عامل چهارم که معمولا کمتر م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.