تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

چکیده : شدت رقابت در بازار و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمانها موجب شده که آنها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند طبق نظر محققان ، بازاریابی رابطه مند مناسبترین گزینه برای تحقق این امر می باشد ، تحقیق حاضر می کوشد تا رابطه ابعاد بازاریابی رابطه مند شامل اعتمادسازی توسط بانک ، توانایی بانک در مدیریت تعارض ، تعهد و شایستگی جهت تأمین نیازها را بر افزایش رضایت مشتریان بانک ملی شهر کرمان را مورد بررسی قرار دهد . به این منظور دو پرسشنامه ی سنجش بازاریابی رابطه مند و ر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.