چکیده: اهمیت بازاریابی و جنبه های برندگذاری بطور فزاینده ای در صنعت ورزش افزایش می یابد و آن چه مسلم است این است که تحقیقات بازاریابی و توسعه برند در صنعت ورزش ایران به مقوله ای فراموش شده تبدیل شده که شکاف عمیقی نیز با این توسعه و تحول پیدا کرده است. هدف این مقاله مطرح کردن ارزش ویژه برند در زمینه ورزشی و بیان اهمیت برند و ارزش ویژه برند در توسعه و پیشرفت تیم های ورزشی است. ابتدا تعاریفی از ارزش ویژه برند ارائه می شود و سپس اجزای ارزش ویژه برند تشریح می شود ضمن اینکه با آوردن مثال هایی در مورد ...