چکیده : این مقاله به بررسی حاکمیت شرکتی و تغییرات لازم با توجه به روند جامعه خصوصا از نظر مفهوم پایداری می پردازد. پایداری شررکت به عنوان توانایی شرکت برای تاثیرگذاری مثبت بر محیط زیست، توسعه اجتماعی و اقتصادی از طریق شیوه های حکومت خود و حضور در بازار قابل درک می باشد. نگرش شرکت به پایداری و سطح پایداری در حاکمیت شرکتی در میان شرکت ها بررسی شده است. این چنین دریافت شرده است که شرکت ها از اهمیت مفهوم پایداری برای رسیدن به عملکرد شرکت در بلند مدت آگاهی دارند. با توجه به نتایج تحقیقات، پایرداری بر ...