تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی

چکیده: هدف از انجام این تحقیق ارتقاء دانش در زمینه خرید اینترنتی، بررسی، اندازه گیری و رتبه بندی سازه های تأثیرگذار مؤثر بر تصمیم خرید می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی و از لحاظ زمانی مقطعی )در نیمه اول سال 3131 ( می باشد. جامعه آماری پژوهش، مشتریانی هستند که خرید اینترنتی آنلاین از شرکت پست استان گیلان انجام می دهند؛ از آنجایی که جامعه مورد نظر نامحدود میباشد، نمونه را با استفاده از فرمول کوکران، 183 نفر تعیین نمودند. داده های تحقیق به کمک ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.