تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد 5V

چکیده : با جهانی شدن تجارت و پویاتر شدن رقابت در صنعت خودرو، دیدگاه خریداران نسبت به محصولات تولیدی تغییر کرده است. در این مطالعه با استفاده از مدل V 5 به دنبال شناسایی و رتبه بندی عناصر مؤثر بر دیدگاه خریداران بوده ایم. جامعه آماری این تحقیق، کلیه خریداران خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی در شهر تبریز می باشد که در شش ماهه دوم سال 78 حداقل یکبار به نمایندگیهای مجاز خودرو مراجعه نموده اند. نتایج تحقیق موید آن است که از میان پنج متغیر اصلی مدل V 5، به ترتیب اولویت حجم امکانات ارائه شده، کارایی و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.