تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله تاثیر کیفیت داده ها بر کسب و کارها

چکیده: حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید تنها راه حل سازمان ها برای افزایش سود و بقا در صحنن راابح اسح و نقحش للدحدی مشتریان در رسددن سازمان ها ب این مهم با افزایش راابتی شدن فضای لسب و لار و گسترش بازاریابی رابطح ای در ححا افحزایش اسح . از این رو سازمان ها ندازمند براراری ارتباط مستمر با مشتریان جه شناخ ندازمندی های مشتریان و ارای هر چ بهتر خحدما بح هنهحا هسحتند . ب همدن دلدل امروزه، اجرای اثربخش برنام های مدیری ارتباط با مشتری 1 (CRM) ب یکی از عوامل للددی موفقد سازمان ها تبدیل شحده اس . در پ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.