چکیده: این پژوهش به منظور بررسی ارتباط بین توانمندی کارکنان و مزیت رقابتی در تنوع محصولات، در شرکت تولید محور خودرو) VAMCO ( انجام شده است. مفهوم توانمندی کارکنان شامل پنج بعد احساس شایستگی، احساس داشتن حق انتخاب، احساس مؤثر بودن، احساس معنیدار بودن و احساس داشتن اعتماد به دیگران و ارتباط آنها با مزیت رقابتی در تنوع محصولات سازمان شرکت به وسیله پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل 372 نفر کارشناسان شرکت تولید محور خودرو بود که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونهگیری تصادفی ...