فایل : word قابل ویرایش تعداد صفحه : 8 نقش فناوری اطلاعات در جهانی شدن رفتار خرید کسب و کار فهرست مندرجات ۱ مقدمه ۲ فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار ۳ مدل پیشنهادی ۴ عناصر مدل ۵ تاثیر فناوری اطلاعات در بازار تجارت جهانی ۶ جهانی شدن رفتار خرید ۷ متغیرهای تاثیرگذار ۸ عوامل تاثیر گذار جهانی (محیطی) ۹ جمع بندی ۱۰ منابع مقدمه امروزه صاحب نظران بر این باورند که پیشرفت در فناوری اطلاعات موجب ایجاد تغییرات بسیاری و به طور کلی در رفتار خرید شده است. اگرچه این تاث ...