فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات42 اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات.. 1 چکیده 1 1- مقدمه. 2 2- تعریف تبلیغات اینترنتی. 4 3- تاریخچه تبلیغات اینترنتی. 4 4- روند تبلیغات اینترنتی در دنیا 7 5- ابعاد تبلیغات اینترنتی. 10 5-1- مدلهای کسب وکار. 11 5-1-1- مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا 11 5-1-2- مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی. 12 5-1-3- مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف.. 12 5-1-4- مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی. 13 5-1-5- مد ...