تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برند های خرده فروشی از طریق متغییر های تمایل به خرید، آگاهی از قیمت و ارزش

تاثیر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برند های خرده فروشی شیرین ربیعی ازبرمی * کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی/ گرایش بازاریابی، مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت، ایران shirin@yahoo.com حسین جعفری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی/ گرایش سازمانی ، دانشگاه علامه طباطبایی، ایران jafari_hossein_1989@ yahoo.com     محمد طالقانی             دکتری مدیریت صنعتی/ گرایش تولید، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایران ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.