تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

برند، برند سازی و تحلیل فضای برندینگ در بنگاه های ایرانی

  نوع فایل : پاورپوینت   تعداد صفحات :  65 صفحه     چکیده : برند نمادی است پیچیده که گستره متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می گیرد. برند نه تنها با استفاده از آهنگ خود بلکه مهم تر از آن با بهره گیری از هر عاملی که در طول زمان با آن آمیخته و در جامعه به صورت هویتی شناخته شده و نمود یافته است، با مشتری سخن می گوید  . بارزترین فرآیند حرفه ای در تجارت جهانی، قابلیت و توانمندی در جهت ایجاد، حفظ و ارتقاء نام بــرنـد است. بهتر است به جای  Brand ، از عنوان ا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.