تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیر مدیریت ارتباط مشتری در رضایت و وفاداری مشتری مطالعه موردی شرکت مخابرات ایرانسل در شهر اصفهان

چکیده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان ها در حد اکثر کردن توانایی شان در عملکرد متقابل با مشتریانشان کمک می کنند. از این رو پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایت و وفاداری مشتری: مطالعه موردی شرکت مخابراتی ایرانسل، پرداخته است. این پزوهش با اهداف بررسی تاثیر ابعاد هفتگانه مدیریت ار تباط با مشتری (پاسخگویی، ارتباطات، دسترسی، تواضع، شایستگی، درک و شناخت مشتری، چرخه مدیریت ارتباط با مشتری) بر رصایت و وفاداری مشتریان شرکت انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان سی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.